Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Λευκή σελίδα...

Σελίδα λευκή, σαν άσπιλο χιόνι κάτι τελειώνει σε κίνηση αργή Κι' αυτό που θα ΄ρθει δεν μοιάζει ούτε δείχνει αχνά αφήνει ίχνη σε άμμο καυτή Λευκό το χαρτί, οι λέξεις που βγαίνουν νωρίς πια πεθαίνουν πριν γίνουν ευχή Ποια δύναμη αρκεί το άσπρο να ντύσει ψυχές να κοσμήσει με λόγο ζωής Σελίδα λευκή, βρεγμένη η ζωή μου αργοί κι οι σφυγμοί μου τη νύχτα αυτή Τη νύχτα αυτή που σήκωσε σκόνη και ποιος κατορθώνει αθώος να βγει. Λευκό το χαρτί κι εκείνος που ξέρει διπλά υποφέρεις αυτή τη σιωπή Ποια αγάπη μπορεί εδώ να υπογράψει σαν μοίρα να γράψει προτού να καεί

3 σχόλια:

  1. Όμορφο, Ελενίτσα. Δικό σου είναι? --Δεν ξέρω αν θα κάνω αναρτήσεις στο blogsport. Ίσως αργότερα. Πάντως έχω αποθηκεύσει καμιά εικοσιπενταριά, καινούριες, στον χώρο που με έμαθες, για όταν επιστρέψω, αν επιστρέψω. Θα μαθαίνεις νέα μου, πάντως, εδώ. Θα τα λέμε. Καληνύχτα. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΓΕΡΑΣΙΜΕ......... ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ, ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΙΝΑΙ. ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ, ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ. ΣΟΥ ΠΑΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΝΑ ΜΕ ΑΦΗΣΕΙΣ ΜΟΝΗ;;;;; Ε; Ε; Ε; ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΡΩΤΑΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΟΛΠΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΟΥ;;;;;;; ΕΕΕΕΕΕΕ;;;;;;

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα, Ελενίτσα :) Να έχεις μια όμορφη ημέρα. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή