Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Έρως Ονειρευόμενος...

Τον θανούλη τον γνώρισα ένα χρόνο πριν κάνω το μπλογκάκι μου και ίσως ήταν η αιτία να βάλω ίντερνετ γιατί αν τελείωνε η προσφορά που είχε τότε η βονταφόν για δωρεάν ίντερνετ θα χανόμαστε και δεν το ήθελα. Μου άρεσε πρώτα σαν άνθρωπος και μετά όλα τα υπόλοιπα. Έχει ήθος που λίγοι άντρες έχουν στην εποχή μας, κι επειδή δεν ξέρω να λέω πολλά ούτε μ' αρέσει θα πω ότι έχει κάτι που σε τραβάει σαν μαγνήτης. Χθες ηρθε το βιβλίο του που είχα διατάξει ένα φιλαρακι να μου στείλει. Αμέσως το ξεφύλισα και ομολογώ ότι δεν μου αρεσε. Χιχιχιχιχι όσα διάβασα ήταν υπέροχα. Στο επόμενο να βάλεις και κανένα πίνακα απ' αυτούς που μου έχεις κλέψει, χιχιχιχιχιχιχι......... Και σε περιμένω να έρθεις να υπογράψεις το βιβλίο Θανούληηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη, ακούς;;;;;;;;;;;

463089~1.JPG




ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ
Ισορροπώ στα δυο σου μάτια
τεντωμένο σύννεφο
χωρίς δίχτυ
αδύναμος να αντισταθώ στον κίνδυνο
να σε κοιτώ.
Αδιαφορώ για το κενό που κρέμεται
μέσα μου.
Όνειρο χαμένο είσαι, ξέρω θα σβήσεις
σαν η πρώτη αχτίδα του χρόνου
κυλήσει στο ρολόι της ζωής, όμως,
να ζήσω τόσο είναι αρκετό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου