Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Για σένα...








Όταν οι αναμνήσεις γί νονται δάκρυα που βγαίνουν από τα βάθη της καρδιάς και τα μάτια βρέχουν, όταν η νοσταλγία γίνεται κόμπος που με πνίγει, όταν το άδικο φουρτουνιάζει την ψυχή, τότε ανοίγω το παλιό, μικρό ΄ΝΟΚΙΑ. Εκείνο που είναι γεμάτο με τα εικονομηνύματα αγαπης που μου έστελνες εσύ. Εκείνο που ξέρει όλα μας τα μυστικά. Πόσο μ' αρέσει να κοιτώ αυτά τα αρκουδάκια και τις καρδούλες στολισμένα με λόγια αγάπης. Έτσι σου έφτιαξα αυτό το βιντεάκι με τα μηνύματα σου, για να σε έχω κι εδώ. Μερικά τα βρήκα έτοιμα, μερικά τα αντέγραψα από το μικρό, παλιό ΝΟΚΙΑ. Ίσως είναι χιλιοειπομένα, αυτό όμως με τον ΖΙΡΡΟ είναι μόνο δικό μου, το έγραψες εσύ για μένα όταν σου έστειλα τον ΖΙΡΡΟ.

Γιατί Θεέ μου ότι αγαπώ το χάνωωωωωωωωωωωωωωω;;;;;;;
 

6 σχόλια:

  1. Ελένη μου !!!!

    Η Αγάπη μας κάνει για όλα ικανούς....

    Είναι πανεμορφο ν' αγαπάς αλλά, έχει πολύ μεγάλο κόστος . Τι να κάνουμε ; μπορούμε να πάμε κόντρα στους φυσικούς νόμους ;

    Καλό σου βράδυ καρδούλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα βραβειάκι για το Ελενάκι μου..και μη μου στενοχωριέσαι εντάξει??έλα όποτε θες από το blog μου να το παραλάβεις!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λενιω μου χρονια σου πολλα..
    οι επιθυμιες σου ευχες μου βρεεε..
    νασαι πολυχρονη..
    γεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό καλοκαίρι, Ελενίτσα. Να είσαι καλά, να φροντίζεις τον εαυτό σου, και να χαμογελάς. (δεν θα με ξαναδείτε στον παθ, για αρκετό καιρό -εγώ θα έλεγα, χρόνια- Για προσωπικούς, λόγους, που έχουνε εν τέλει να κάνουνε, πως όλα παρακολουθούνται και λογοκρίνονται, στο ίντερνετ). Καλά μπάνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό υπόλοιπο, καλοκαίρι, Ελενίτσα. Έχω προχωρήσει στην ζωή μου: από αρχές του μήνα, έχω ξεκινήσει μια σοβαρή σχέση με μια κοπέλα, και υπάρχει απόλυτη ταύτιση, ψυχών και καρδιών. Εύχομαι να είσαι, πάντα, καλά, και να χαμογελάς. Με σεβασμό και εκτίμηση σου, το φιλαράκι σου ο Γεράσιμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή